Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

AVON NAIL POLISH

Καλησπέρα φίλες μου!!!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα μανό που εχω αγοράσει απο την εταιρία AVON

Τα είχα αγοράσει  σε προσφορα και οι τιμές τους κυμένοντε από 3 εως 5 ευρώ.


 1) NATURAN GIRL
 2) VARYING VIOLET
 3) SERENE
 4) VINTAGE BOUTIQUE

 5) STRAWBERRY
 6) GREY CEMENT
 7) ORCHID SPLASH
















Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτα? Περιμένω τις απόψεις σας και τα σχόλιά σας.
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ και να θυμάστε :
        << ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ >>

Φιλικά πάντα  Nicky Starlight !!!

11 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα μανό από Avon παρόλο που εχω 1!!πρέπει να τα βάψω!!
    πολύ όμορφα τα δικά σου..ειδικά το mint!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι καλα και εχουν διαρκρεια μεχρι 4 μερες χωρις top coat...

      Διαγραφή
  2. Ναι τέλειο το mint!
    Έχω δύο χειμωνιάτικα βερνίκια Avon και είναι καλούτσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όλα τα χρώματα!
    Ζήλεψα το γκρι ματ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. sto mat εαν το θελω γυαλιστερο του περναω ενα χερι top coat και μετα ειναι τελειο!!!

      Διαγραφή
  4. Λατρεψα την mint αποχρωση!!!!ειχα ενα αλλα πολυυυυ παλια οταν πρωτοηρθε στην ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το γκρι ματ είναι υπέροχο.
    Πέρνα από εδώ κουκλίτσα έχεις βραβειάκι...http://sofiasbeautyworld.blogspot.gr/2013/09/liebster-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πάρα πολύ η δουλειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή